Vážení zákazníci, v období mezi svátky (27.12. - 31.12.) máme zavřeno. Objednávky přijaté v tomto období budou vyřizovány ve čtvrtek 2.1.2025. Případné dotazy zasílejte na email [email protected]. Přejeme všem veselé Vánoce a hodně šťastných kilometrů v roce 2025. Vaše wemoto.cz

  • /BEARING_HEADRACE_KIT_SLINKY_GLIDE/wemoto-10081848.jpg
  • /WASHERS_METRIC/10011101.jpg
  • /BEARINGS_TAPERED/wemoto-10084960.jpg
  • /BEARINGS_TAPERED/wemoto-10084957.jpg
  • /BEARING_HEADRACE_KIT_SLINKY_GLIDE/wemoto-10081848.jpg
  • /WASHERS_METRIC/10011101.jpg
  • /BEARINGS_TAPERED/wemoto-10084960.jpg
  • /BEARINGS_TAPERED/wemoto-10084957.jpg
Tento produkt pasuje na Suzuki RE 5 A 1976

Ložiska do krku řízení - sada kuželíkových ložisek (Slinky Glide) - Suzuki RE 5 A 1976

Kód zboží : PKAH3700

2 Skladem

Sada obsahuje:

  • Těsnící podložka pro ložisko do krku řízení 32x49x4mm (AE8413 , Množství 2)
  • Ložisko do krku řízení - 27x48x14mm (AE9530 , Množství 1)
  • Ložisko do krku řízení - 25x48x15mm (AF1409 , Množství 1)

1,148 Kč 1,148 včetně DPH

Přidat do košíku
Nebyla nalezena žádná data

Seznam modelů

Značka Model Popis Rok výroby Země

On models that originally took cup and cone steering head bearings, upgrading to tapered headrace bearings is a popular and cost-effective choice. The ball bearings used in the original cup and cone have only two small points of contact on each ball bearing, which makes them more prone to failure than spreading the contact across the entire edge of a tapered bearing. Tapered bearings therefore last longer, and give better stability, than cup and cone bearings.

For some early (pre 1979) Suzuki Models:

When first upgrading from cup and cone to tapered bearings, on some models a modification may be required on the steering stem; please see below:

Stock Steering Stem Modified Steering Stem
Steering stem before modification Steering stem after modification
In order to install tapered bearings on early Suzuki models it may be neccessary to modify the steering stem as per the above sketches. When the stem is modified verify the bearing will slip into place.

A note from one of our customers (owner of a Suzuki GT 380):

"If you want to add a note to say that the stem is mild steel and is easy to reduce, I used a dremel grinder and then polished with fine emery paper."

Nebyla nalezena žádná data

This kit contains the top and bottom headrace bearings and seals. Please note on some Suzuki Pre 79 models you may need to modify the steering stem

Created with Sketch.
Zpět