Kód zboží : AD1044
Není skladem
463 Kč včetně DPH
Značka | Model | Popis | Rok výroby | Země |
---|---|---|---|---|
Honda | CB 900 F2 Hornet | Air Filter Washable - Service Kit by Simota | 2002 | Všechny regiony |
Honda | CB 900 F2B SC01 | Air Filter Washable - Service Kit by Simota | 1981 | Všechny regiony |
Honda | CB 900 F2C SC09 | Air Filter Washable - Service Kit by Simota | 1982 | Všechny regiony |
Honda | CBR 900 Evolution Blade | Air Filter Washable - Service Kit by Simota | 1999 | Všechny regiony |
Honda | CBR 900 RR2 (CBR 954) Fireblade - SC50 | Air Filter Washable - Service Kit by Simota | 2002 | Všechny regiony |
Honda | CBR 900 RRN Fireblade | Air Filter Washable - Service Kit by Simota | 1992 | Všechny regiony |
Honda | CBR 900 RRR Fireblade SC28 | Air Filter Washable - Service Kit by Simota | 1994 | Všechny regiony |
Honda | CBR 900 RRY (CBR 929) Fireblade - SC44 | Air Filter Washable - Service Kit by Simota | 2000 | Všechny regiony |
Honda | VTR 1000 SP-2 (RVT1000R) | Air Filter Washable - Service Kit by Simota | 2002 | Všechny regiony |
Honda | VTR 1000 SP-1 (SC45) (RVT1000R) | Air Filter Washable - Service Kit by Simota | 2000 | Všechny regiony |
Engineered to breathe like never before
Společnost Simota byla založena v roce 1991 jedním velmi nadšeným inženýrem. Od té doby rozšiřuje tým zkušených specialistů, kteří každý nový design filtru testují pomocí nejlepších přístrojů (například MAHA LPS3000), aby poskytl co nejlepší výkon.
Proudění vzduchu je jedním z hlavních faktorů pro rozvinutí výkonového potenciálu motocyklu. Filtry Simota nabízejí vysokou propustnost vzduchu, jsou pratelné a znovu použitelné. Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů - lehkého rámu a několika vrstev bavlněné látky chráněné kovovou síťkou. Výrobce dává záruku na ujetí minimálně 100 000 km.
Porovnání s filtry jednoho z předních výrobců pratelných vzduchových filtrů také dopadlo výrazně lépe pro filtry Simota. Konkurence nabízí zvýšení výkonu motocyklu až o 4 koně, ale testování ukázalo, že s filtrem Simota lze dosáhnout ještě lepších výsledků. Například motocykl Honda CB400 měl výkon až o 7,2 koně větší než s originálním filtrem.
Filtry Simota používají několik vrstev naolejované bavlny, která poskytuje výbornou filtraci a zároveň propustnost vzduchu.
Papírové filtry spoléhají na miniaturní dírky ve struktuře papíru, které propouští vzduch, ale nikoli nečistoty. To sice poskytuje velmi dobrou filtraci, ale ne propustnost vzduchu. Navíc čím více nečistot se zachytí, tím více blokují průchod vzduchu. Simota filtry zachytávají částice na lepkavé nitě bavlny a není tak blokována průchodnost vzduchu, dokud není filtr opravdu velmi znečistěn.
Pěnové filtry používají olej stejným způsobem, ale měkký pěnový materiál je náchylný k deformacím, které mohou vytlačit zachycené částice a pustit je dál do motoru. Bavlna ve filtrech Simota je uchycena pomocí pozinkované ocelové mřížky, která zabraňuje nejenom deformaci, ale také její skládaná konstrukce zvyšuje povrchovou plochu až o 20% oproti mnoha originálním filtrům. To také zlepšuje filtraci i průchod vzduchu.
Dobré proudění vzduchu a filtraci nelze využít, pokud by filtr nevydržel vibrace a další vlivy vycházející z použití na motocyklu. Rám filtru je proto vyroben ze silné, ale lehké pryže EPDM. Tento materiál se vyznačuje velkou odolností proti stárnutí, teplu a UV záření. Je lehký a tak jsou Simota filtry až o 39% lehčí něž originály a dokáží odolat teplotám od -30° až do 140°C. Ocelová mřížka je dostatečně silná, aby odolala deformaci tlakem nasávaného vzduchu a také vydržela mnoho praní, čištění a olejování.